יש לכם אלפי / עשרות אלפי מסמכים שאתם חייבים לסרוק מעכשיו לעכשיו ואינכם יכולים להוציאם מחוץ למשרד? סקאנבוק מספקת "שירותי סריקה עד המשרד". אם יש לכם מסמכים שאתם צריכים לסרוק (גם בהתראה קצרה), השירות הזה בשבילכם. סקאנבוק מתמחה בשירותי סריקה מקצועיים, איכותיים ומהירים וסריקה באתר הלקוח משפרת את אבטחת המידע ומונעת זליגת מסמכים מחוץ לחברה. 

לסקאנבוק יש מוניטין מצוין בסריקה של מסמכים וספרים. הסריקה אצלנו בלשכה בטוחה ודיסקרטית, אבל אנחנו יודעים שעבור לקוחות מסוימים הסריקה צריכה להיות תחת קונטרול והמסמכים אינם יכולים לצאת מחוץ למשרד. בדרך כלל סריקה באתר הלקוח מיועדת ללקוחות עם מסמכים חסויים המכילים מידע רגיש עבור החברה ומסוכן להוציאו לסריקה.

סריקת מסמכים באתר הלקוח היא הדרך הבטוחה ביותר

כדי לתת מענה ללקוחות המעדיפים שהסריקה תהיה אצלם במשרד, שכללנו את יכולות הסריקה שלנו ואנחנו מבצעים את הסריקה באותה מתכונת שהיא נעשית אצלנו בלשכה. אם יש לכם מסמכים, מחברות או ספרים שאי אפשר להוציאם מחוץ למשרד, הסריקה אצלכם היא הפתרון המושלם.

סקאנבוק מציעה ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לסריקת מסמכים באתר הלקוח מבלי שתוציאו את המסמכים החוצה ותשנעו אותם ללשכת הסריקה. איש הסריקה שלנו מגיע אליכם למשרד במועד שנקבע מראש ומספק שירות איכותי ומאובטח לסריקת המסמכים שלכם. איש הסריקה מגיע עם הציוד המקצועי למשרדכם ומבצע את הסריקה בדיסקרטיות וללא סכנה של ריגול תעשייתי. כל שעליכם לעשות כדי לקבל שירותי סריקה במשרדכם זה להקצות חדר פנוי ומאוורר (לא במרתף) עם שולחן גדול, מיזוג אוויר ונקודות חשמל.

איזה מסמכים אנחנו סורקים באתר?

קלסרים עם מסמכים רגילים, ניירת של הנהלת חשבונות, ספרים וחוברות, מגזינים ותיקיות, כרטיסי ביקור ועיתונים, מדריכים טכניים ומסמכים משפטיים, מסמכים רפואיים ומחברות מעבדה. הסריקה נעשית למסמכים עד גודל A3 וחשוב לעדכן אותנו מראש מה יהיה סוג הניירת.

חברת סריקת מסמכים

אצל איזה לקוחות סרקנו באתר?

סקאנבוק מספקת שירותי סריקת מסמכים באתר הלקוח ממטולה בצפון ועד אילת בדרום. לכל מקום שהלקוח צריך אנחנו מגיעים. יש לנו ניסיון בסריקה באתר הלקוח אצל מאות לקוחות לאורך השנים, והאפשרות הזו נותנת ללקוח ראש שקט וביטחון מלא שהמסמכים שלו אינם בסכנה.

מומחי הסריקה שלנו ביצעו פרוייקטים של סריקה בחברות הייטק וסטארטאפים, חברות אנרגיה, גופים פיננסיים, חברות ביטוח, גופים ממשלתיים, משרדי רופאים, חברות תעשייה וייצור, חברות רפואיות, רשות המסים, משרדי עורכי דין, מעבדות מחקר ואצל אנשים פרטיים

מדוע כדאי שהסריקה תהיה באתר הלקוח?

היתרונות בסריקה באתר הלקוח הם רבים, אבל העיקרי שבהם הוא מניעת החשיפה של המסמכים לעיניים זרות ואבטחת מידע מרבית כיוון שהמסמכים אינם יוצאים משטח החברה. אם הסריקה נמשכת יותר מיום אחד, ציוד הסריקה נשאר אצל הלקוח. יתרון נוסף הוא יכולת השליפה המיידית של מסמכים תוך כדי הסריקה. אם עובדי המשרד זקוקים למסמך כלשהו הנמצא בחומרי הסריקה, אנחנו נאתר אותו, נסרוק אותו ונעביר אליכם את המקור במהירות.

לא רק שזה בטוח יותר, זה גם זול יותר. ארגון המעוניין בפרוייקט סריקה חד פעמי צריך לרכוש ציוד סריקה יקר, להכשיר עובדים ולקוות שהתוצאות תהיינה מדויקות ואיכותיות. לעומת זאת – כאשר אנחנו מגיעים עם ניסיון של שנים בפרוייקטים רבים, אתם יכולים להיות בטוחים שהקבצים שתקבלו יהיו תואמים למקור, שכל הניירת תיסרק דף אחר דף ושהתהליך יהיה מהיר ומדויק.

ניתן לקבל גם שירותי OCR במהלך יום הסריקה. אם הקבצים צריכים לעבור המרה מפורמט PDF (או כל פורמט אחר) לפורמט וורד, אקסל או לפורמט PDF SEARCHABLE, נוכל לעשות זאת עבורכם ללא תוספת תשלום.

נדגיש שאיש הסריקה ממוקד בעבודתו ואינו מבזבז זמן על שיחות חולין, הפסקות עישון, שיחות מסדרון וכדומה. איש הסריקה יוצא להפסקת אוכל של כ- 20 דקות במהלך השהות אצל הלקוח ומטרתו אחת – לבצע סריקה איכותית של כמה שיותר מסמכים במהלך שהותו באתר.

כיצד מתבצעת הסריקה באתר הלקוח?

מתמקמים ומכינים את החומר לסריקה

מיד עם ההגעה לאתר הלקוח, איש הסריקה מארגן סביבת עבודה בחדר שהוקצה לכך מראש, תוך שימוש באותו ציוד מקצועי המשמש אותנו לסריקה אצלנו בלשכה. איש הסריקה מתמקם בחדר, מציב את הסורקים ומחבר אותם למחשב עם תוכנת סריקה. המחשב אינו מחובר לרשת או לאינטרנט.

כדי לחסוך זמן, הלקוח יכול להכין מראש את המסמכים לסריקה ולקצר את שלב ההכנה הממושך. הכנת המסמכים לסריקה מצריכה הוצאת הדפים מהניילוניות, הוצאת סיכות, שליפת שדכנים, יישור "אוזניים", הדבקת דפים קרועים, העברת דף אחר דף מימין לשמאל, רפרוף המסמכים למניעת דפים כפולים, ויישור המסמכים לפי החלק העליון שלהם. תוכלו לצפות בסרטון כיצד מכינים קלסר לסריקה כאן >>.

הסריקה נעשית בציוד מקצועי מהיר ומתקדם בשחור לבן, גווני אפור או צבע, לבחירת הלקוח (בדרך כלל ברזולוציה של 200-600 dpi). קצב הסריקה תלוי בסוג בחומר, הגדרות איכות הסריקה, גובה הרזולוציה, מורכבות הכנת החומר לסריקה והחזרתו למקומו. הסורקים התעשייתיים שלנו עובדים בקצב מהיר, אך לסוג הניירת ומשך ההכנה לסריקה יש משמעות רבה יותר על התפוקה היומית.

טסטים והתחלת הסריקה

לאחר שהמסמכים הוכנו, איש הסריקה מבצע טסטים מקדימים לקביעת הגדרות ואיכות הסריקה. משהוגדרו הפרמטרים המתאימים מתחילה הסריקה. במהלך הסריקה מתקיימת בקרת איכות אלקטרונית ואנושית למניעת הזנה כפולה של דפים לסורק. ונעשית השוואה מדגמית של מסמכי המקור שנסרקו לקבצים שהתקבלו.

בדרך כלל כל קלסר נסרק לקובץ PDF נפרד ששמו בהתאם לשם הקלסר. אם הקלסר מכיל חוצצים והלקוח מעוניין שכל חוצץ ייסרק לקובץ נפרד, אנחנו פותחים תיקייה נפרדת לכל קלסר ונותנים שם לכל חוצץ. הקבצים הסרוקים נשמרים בתיקיית הסריקה של הקלסר הנסרק. במידה והלקוח עובד עם תוכנה לניהול מסמכים, ניתן לבצע את הסריקה מהמחשב שלו ישירות לתוכנה בהתאם להגדרות שיבקש.

לאחר הסריקה המסמכים מוחזרים למקומם ועל כל קלסר מודבקת מדבקת "נסרק". בתום הסריקה איש הסריקה מדווח לאחראי מטעמכם על החומרים שנסרקו והקבצים מועברים לדיסק און קי הנמסר לאחראי. על הלקוח לוודא שהקבצים נמחקו ממחשב הסריקה. חשוב שהאחראי מטעמכם יגבה את הקבצים שקיבל בסוף כל יום עבודה.

כאשר הסריקה נמשכת באתר הלקוח יותר מיום אחד, הציוד נשאר בסוף היום באתר והאחריות עליו חלה על מזמין העבודה. על הלקוח נאסר לבצע סריקה בעצמו בזמן שאיש הסריקה שלנו לא במקום.

איך מזמינים?

מתקשרים לטלפון 054-5880060, מספרים לנו על הדרישות והצרכים שלכם, ומתאמים מועד הגעה למשרדי החברה. חשוב לעדכן אותנו האם חומרי הסריקה מכילים חוברות, מחברות וספרים, וזאת כדי שאיש הסריקה יגיע עם סורקים מתאימים. נציין שמחיר השירות אינו מבוסס על הספק אלא על ימי עבודה, ואין חיוב נוסף על המסמכים שייסרקו.

אופציה לסריקה בלשכת הסריקה

אם הלקוח מעדיף שהסריקה תהיה מחוץ למשרד, סקאנבוק מספקת שירותי סריקה דיסקרטיים ומאובטחים ותוצרי סריקה איכותיים ביותר בלשכתנו בשרון. הסריקה מתבצעת באמצעות סורקי מסמכים מתקדמים, איכותיים ומהירים מתוצרת קודאק ופוג'יטסו, הנחשבים לטובים בעולם. למידע נוסף אודות השירות לסריקת מסמכים בלשכת הסריקה לחצו כאן >>

מחירים ושעות העבודה:

1. השירות לסריקת מסמכים באתר הלקוח ניתן בימים א'-ה' בין השעות 09:00 – 16:00.
2. סריקה מעבר לשעות הללו תחויב בתוספת 400 ש"ח לשעה + מע"מ.
3. שירותי הסריקה באתר הלקוח ניתנים במתכונת גלובלית ומחירם החל מ- 1,950 ש"ח ליום עבודה או חלק ממנו בתוספת מע"מ להגעת מומחה סריקה מנוסה, בוגר ודיסקרטי המגיע עם כל הציוד הנדרש. יש להוסיף תשלום על הגעה למשרדים הממוקמים מחוץ לאזור השרון. המחיר יכול להשתנות בהתאם למיקום הלקוח, זמינות אנשי הסריקה ופרמטרים נוספים.
4. באחריות הלקוח לדאוג ולממן חניה קרובה וזמינה. 

הערות:

א. במעמד הזמנת השירות יש לציין את סוג החומרים לסריקה וגודלם.
ב. התשלום עבור הסריקה מתבצע בצ'ק מזומן או בהעברה בנקאית בגמר הסריקה.
ג. המחיר מתייחס למומחה סריקה מנוסה ומקצועי והמחיר הוא עבור יום סריקה או חלק ממנו (אם הסריקה מסתיימת לפני השעה 16:00).

ד. טל"ח.

להצעת מחיר ולהזמנת שירותי סריקה באתר הלקוח חייגו 054-5880060