יש לכם מסמכים או קבצים סרוקים בעברית (או בכל שפה אחרת) שאתם רוצים להמיר לפורמטים ברי עריכה בסביבת אופיס? נמאס לכם להקליד עמודי טקסט רבים? יש לכם חוזה עם מאות עמודים בפורמט PDF שאתם צריכים להמיר לוורד? יש לכם מסמכים טבלאיים שאתם רוצים להמיר לאקסל?

סקאנבוק מציעה לכם שירות לסריקת מסמכים ליצירת קבצי PDF (או שתסרקו בעצמכם ותשלחו לנו קובץ באיכות גבוהה). עם קבלת הקובץ נבצע עבורכם את ההמרה לוורד או לאקסל כך שתוכלו לערוך את הקובץ החדש שתקבלו. 

כיצד להמיר מסמכי נייר או קבצי PDF לקבצי וורד ואקסל?

בעזרת טכנולוגיית OCR = Optical Character Recognition (בתרגום חופשי = זיהוי תווים אופטי) אפשר לבצע זיהוי של טקסט מודפס בקובץ שנסרק ולהפוך אותו לבר עריכה כאילו נוצר במחשב (כמו קבצי וורד). הפופולריות של טכנולוגיית ה OCR הלכה וגברה ככל שחלה התקדמות מדהימה בשיעור דיוק הקריאה שלה וקליטת המידע המצוי במסמכים באמצעות OCR הפכה למהירה, מדויקת, ויעילה יותר מהקלדה. הליכים שבעבר נמשכו ימים ושבועות, כגון הקלדת טקסט של מסמכים ארוכים, מתרחשים כיום תוך שניות ומאפשרים פעולות רבות של המשתמשים על הקבצים שעברו תהליך זיהוי.

מדוע לא כדאי להשתמש באתרי OCR חינמיים?

האינטרנט מציע פתרון כמעט לכל דבר כולל שירותי OCR בחינם ואפילו בשפה העברית. משתמשים רבים מתפתים לעשות שימוש בשירותים אלה מבלי לדעת שהם עלולים להיות פיתיון ללכידת הדואר האלקטרוני שלהם ומכירתו למפרסמים. אם אתם צריכים לזהות טקסט במסמכים חשובים, לא כדאי להשתמש בכלי חינמי שרמת הדיוק שלו אינה ידועה, אינכם יודעים מי עומד מאחורי האתר ומה הוא יעשה עם הקובץ שתשלחו לו. אם יש לכם מסמך בודד שתוכנו אינו רגיש ואתם מעוניינים להמיר את ה PDF לוורד או אקסל, אין מניעה לעשות זאת בתוכנה חינמית.

כדי להמיר את המסמך / ספר שלכם לפורמט וורד, יש צורך בסורק מסמכים איכותי, תוכנת OCR מקצועית ואמינה ומפעיל מיומן ובעל ניסיון. לא תמיד המחיר להמרת הקובץ הוא הפקטור היחיד שחשוב לקחת בחשבון. המרת קבצי PDF לוורד או אקסל מצריכה ניסיון רב ואיכות התוצאה מושפעת גם מניסיונו של המפעיל. כמובן שחשוב שהמסמך יהיה איכותי ככל האפשר, אך לגורם האנושי במשוואה יש חשיבות רבה מאוד בתוצאה שתקבלו.

כיצד אנחנו ממירים את הקבצים שלכם לוורד או אקסל?

שתי תוכנות ה OCR בהן אנו משתמשים משחזרות במדויק את מבנה המסמך המקורי, כולל טבלאות, פריסת העמוד, טורים, כותרות, תרשימים ותמונות ב- 190 שפות שונות, כולל ערבית ועברית. אנחנו הופכים את קבצי ה PDF שלכם  למסמכים הניתנים לעריכה וחיפוש טקסטואלי וחוסכים לכם את כאב הראש הכרוך בהקלדה מחדש. סקאנבוק ממירה כל מסמך או קובץ PDF לפורמט הניתן לעריכה וחיפוש. המרת קבצי PDF לוורד / אקסל נעשית באופן איכותי למסמכים ומייצרת לכם פורמטים תומכי אופיס המאפשרים עריכה או חיפוש. האפשרות לקבל קובץ בר עריכה במקום לשבת ולהקליד מחדש את תוכן המסמך, חוסכת לכם זמן וכסף.

המרת PDF לוורד

פענוח נתונים של מסמך שנסרק לקובץ תמונה מאפשר להפוך קובץ סרוק לקובץ WORD או אקסל הניתן לשינוי ועריכה כאילו נוצר במחשב. OCR בעברית מאפשר לפענח תמונה סרוקה המכילה טקסט בעברית ברמת דיוק של עד 98%. מיותר לציין שכדי לבצע פענוח של טקסט בתוך מסמך סרוק יש לבצע קודם סריקה איכותית. הסריקה "מצלמת" את מסמכי המקור והופכת אותם לקבצים דיגיטליים. לאחר שבוצעה סריקת המסמכים ניתן להפעיל את תוכנת זיהוי טקסט. כדי שההמרה באמצעות תוכנת ה OCR בעברית תצליח, חשוב להקפיד שהמסמכים ייסרקו בסורק מסמכים מקצועי ברזולוציה גבוהה של 300 DPI ומעלה.

התוכנות האיכותיות לזיהוי טקסט בהן אנו משתמשים ממירות מסמכי נייר סרוקים, ספרים סרוקים, תמונות דיגיטליות של טקסט וקבצי PDF לפורמטים הניתנים לעריכה ולחיפוש, תוך שמירה על הפריסה והתצוגה המקורית שלהם. התוכנות מאפשרות יצירת קובץ בר עריכה כך שתוכלו בקלות לערוך אותו מחדש. סקאנבוק מספקת שירותי המרת טקסט מ PDF לוורד ברמת דיוק גבוהה, גם כשאיכות ההדפסה ירודה או שהטקסטים בעייתיים ומודפסים על רקעים צבעוניים.

איך עובד השירות להמרת וזיהוי טקסט (OCR)?

אין לכם כוח או זמן להקליד טקסטים ארוכים ומורכבים בעברית? יש לכם ספר ואתם רוצים לערוך אותו מחדש? יש לכם מסמכים סרוקים בפורמט PDF שאתם רוצים לערוך ולשנות? סקאנבוק מספקת שירותי OCR מתקדמים ואיכותיים. שלחו לנו קובץ סרוק באיכות גבוהה, ואנו נמיר לכם אותו לפורמט בר עריכה לבחירתכם כך שתוכלו בקלות לערוך את המסמך, לשנות, להוסיף או לגרוע טקסט ותמונות.
לאחר שנקבל את הקובץ נשלח לכם הצעת מחיר. כאשר ההצעה מאושרת והתשלום משולם בהעברה בנקאית, מתחילה עבודת ההמרה. בדרך כלל משך אספקת הקובץ החדש הוא עד 24 שעות. את הקובץ (בפורמט שתבחרו מתוך הפורמטים הנתמכים) תקבלו ישר למייל.

סקאנבוק מספקת שירותי סריקת והמרת ספרים ומסמכי נייר, תמונות דיגיטליות של טקסט וקבצי PDF עברית לפורמטים הניתנים לעריכה ולחיפוש, תוך שמירה על פריסתם ותצוגתם בצורה איכותית, כל זאת תוך 24 שעות מרגע העברת התשלום בהעברה בנקאית. סקאנבוק מספקת את השירות לזיהוי טקסט (OCR) בעברית ובשפות נוספות שנים רבות והיא בעלת מיומנות וניסיון רב.

סקאנבוק מציעה לכם שירות איכותי להמרת קבצי PDF לפורמט בר עריכה כגון וורד, אקסל ועוד. כדי לקבל הצעת מחיר נא שלחו את הקובץ המבוקש ותוך 12 שעות תקבלו הצעת מחיר מדויקת.

כמה עולה השירות להמרת קבצי PDF?

עלות ההמרה המינימלית לקובץ בודד מתחילה ב- 350 ש"ח + מע"מ. המחירים להמרת עמוד נעים בין 1-5 ש"ח + מע"מ והם משתנים בהתאם למורכבות הטקסט ורמת הקושי שבמסמך או בקובץ. מסמכים המכילים טורים, עמודות, גרפיקה, תמונות, ניקוד, כתב רש"י, כתב תורה, הערות שוליים בתחתית העמוד יהיו יקרים יותר להמרה.

המחירים להלן אינם כוללים סריקה אלא המרה בלבד. את התשלום יש להעביר לבנק לפני קבלת הקובץ החדש. ניתן לקבל שירות משולב של סריקה והמרה בעלות משולבת בהתאם לחומר הנסרק.

המרת ניסיון בחינם

אם אתם צריכים להמיר קבצי PDF לפורמט וורד או אקסל (OCR) ומעוניינים לראות דוגמה, שלחו אלינו עמוד אחד לניסיון. את העמוד יש לסרוק בסריקה איכותית ברזולוציה של 300DPI, ולשלוח ל: info@documents.co.il.

להצעת מחיר ולהזמנת שירות לחצו כאן או חייגו 054-5880060