סריקת תמונות בהרצליה כפר סבא

בכל בית ישראלי טיפוסי קיימת קופסה גדולה של תמונות המוטמנת בחלק האחורי של איזשהו ארון. קופסת התמונות המשפחתית שווה מצד אחד מיליוני שקלים ובו בזמן אינה שווה כמעט כלום. אם אינכם יכולים לשתף את התמונות שלכם עם חברים ובני משפחה, הם יכולים להמשיך להירקב ולהצהיב בארון.

רבים מלקוחותינו מופתעים לגלות עד כמה פשוט וזול להפוך את התמונות שלהם לקבצים דיגיטליים, ובנוסף, להוסיף להם מימד אמנותי. כדי להמיר תמונות נייר לקבצים דיגיטליים המכילים באופן זהה את המידע שבתמונה המקורית, יש לסרוק אותם בסורק תמונות מקצועי מתאים. 

הטכנולוגיה הנוכחית מאפשרת לבצע סריקת תמונות ולקבל תוצאות איכותיות מאוד במחיר זול. נכונה וטבעית מאוד המחשבה שזה מאוד קל, פשוט ומפתה לבצע סריקת תמונות בבית במקום לשלם כסף על השירות. הולכים לאופיס דיפו, רוכשים סורק פשוט בכמה מאות שקלים ומתחילים לסרוק תמונה אחר תמונה.

מדוע לא כדאי לסרוק תמונות בבית? 

סריקת תמונות ביתית מייצרת שתי בעיות: הבעיה הראשונה היא האיכות. סריקה בסורק מסמכים פשוט שאינו מתוכנן לסרוק תמונות באיכות גבוהה (מטעמי עלות כמובן) נופלת מאיכות הסריקה בסורקי תמונות מקצועיים כגון סורקי תמונות קודאק המכילים מרכיבים טכנולוגיים מתקדמים ויקרים. הבעיה השניה היא המהירות. סריקה בסורק פשוט, תמונה אחר תמונה, היא תהליך איטי ומשעמם העלול לייאש את אלה הרוצים לסרוק כמויות גדולות של תמונות. 

יצירת מצגת ביתית או משפחתית מתמונות סרוקות היא תהליך פשוט. לאחר שקיבלתם תמונות דיגיטליות מהסריקה ניתן באמצעות מגוון תוכנות ליצור מצגת המכילה את התמונות בצירוף טקסט מתאים ואף להוסיף מוזיקת רקע. ניתן להגדיל חלקים שונים של התמונה כדי להוסיף לה חיים וייחוד, לשנות צבעים, לחתוך או לסובב את התמונות וליצור מצגת המותאמת גם לצפייה במסכי מחשב או טלויזיה רחבים. 

אם אתם זקוקים לתוכנה חופשית ליצירת מצגות תוכלו למצוא אותן באינטרנט, כולל שירותים חינמיים נוספים ותוכנות המאפשרות לבצע עריכה ושיפור התמונות לפני שילובן במצגת. מאוד קל ליצור ולהעלות את המצגת שלכם לאתרי רשתות חברתיות. אתר כמו פיקאסה הוא כר מרעה נפוץ מאוד להעלאת תמונות, כך גם פייסבוק. 

לאחר שיצרתם את המצגת, תוכלו לשלבה במסגרת תמונה דיגיטלי. מחיריהן של מסגרות דיגיטליות ירדו מאוד ולתת מסגרת דיגיטלית עם מצגת תמונות ייחודית כמתנה לקרוב משפחה זה מרגש מאוד. חלק מהמסגרות הדיגיטליות מגיע עם כבר עם תוכנת תצוגה ושמע. ירידת המחירים של כרטיסי הזיכרון מאפשרת אחסון כמות גדולה מאוד של תמונות סרוקות בדיסק און קי קטנטן. אתם יכולים להטעין את כל ספריית התמונות הדיגיטליות שלכם עליהם.

אל תשכחו לבצע גיבוי של התמונות הסרוקות 

שירותי אחסון הקבצים בענן הופכים את סריקת התמונות והעלאתם לאתרי אחסון קבצים גדולים לנפוצים מאוד. אתרי הענן מאפשרים לנו להעלות את הקבצים ולתת הרשאות מתאימות למי אנחנו מרשים לצפות בתמונות. אם כבר החלטתם להזמין שירות לסריקת תמונות, כדאי שתתעקשו שהסריקה תתבצע ברזולוציה שאינה נופלת מ- 300 dpi . אם תוכלו למצוא שירותי סריקת תמונות הכוללים כבר את שיפור איכות התמונות באופן אוטומטי ובמחיר זול, קחו בחשבון שזה יכול לעשות פלאים לחלק, אם לא לכל התמונות שלכם. זה כדאי אם המחיר סביר. במידה ולא, תוכלו לעשות את שיפור התמונות בביתכם באמצעות תוכנות חינמיות רבות הקיימות באינטרנט. 

סריקת תמונות הנייר שלכם מגינה עליהן. נכון שהסריקה אינה יכולה לעצור את פגעי הזמן והבלאי הטבעי שלהן, אך היא יכולה ליצור צילום מצב שלהן ברגע שסרקתם אותן. ככל שתקדימו לסרוק את התמונות שלכם, עוד לפני שהן תצהבנה או תירקבנה, כך תיטיבו לשמר את הזכרונות המצולמים שלכם במצב טוב יותר. 

אל תשכחו תמיד ליצור מספר עותקים של התמונות הסרוקות שלכם. ברגע שהתמונות שלכם מאוחסנות בתקליטור DVD מומלץ ליצור עותקים, אותם תאחסנו בשניים או שלושה מקומות שונים. כך תמיד התמונות תהיינה מגובות ותוכלו לאחזר עותק אחד לפחות. כמו כן תוכלו לאחסן את התמונות במחשב האישי כדי לשתף עם החברים ובני המשפחה מבלי לחשוש שהתמונות המקוריות מאבדות מאיכותן מידי יום והזיכרונות היקרים שלכם שלמים.