סקאנבוק מציעה פתרונות דיגיטציה, שירותי סריקה (סריקת קלסריםסריקת מסמכים – סריקת ספרים), התאמת תוכנות ניהול מסמכים וארכיון דיגיטלי, השכרת ומכירת סורקי מסמכים, המרת קבצים ועוד. סקאנבוק נותנת שירותי סריקת ספרים להוצאות לאור, אנשים פרטיים וחברות, והיא מבצעת המרת פורמטים של קבצים סרוקים מ – PDF לפורמטים ברי עריכה (כגון WORD). אנו מבצעים סריקות והמרות לספרים דיגיטליים באופן פרטני לפי דרישת הלקוח. 

בעולם הרחב כל הנושא של ספרים דיגיטליים קיים כבר למעלה מעשור ובשנים האחרונות הוא חודר גם לישראל. לספרים דיגיטליים קיים תקן EPUB שפותח על ידי גוף בשם IDPF. התקן המעודכן הוא EPUB3, כאשר בנוסף לתמיכתו ברוב השפות הנפוצות, הוא תומך בשפות כמו עברית וערבית, ובכך מאפשר הצגת תוכן רגיל ותוכן אינטראקטיבי מתקדם שהופך את הספר הדיגיטלי מספר קריאה לכל דבר למוצר המספק גם חווית משתמש אינטראקטיבית. 

ליצירת ספר דיגיטלי יש צורך בידע טכני ומומחיות מקצועית מתאימה כדי שניתן יהיה לקרוא את הספר באמצעים דיגיטליים ואפליקציות קריאה מתאימות ונפוצות. האינטרנט מציע תוכנות המרה חינמיות, כולל תוכנות המרה של קבצים בשפה העברית, אולם מניסיוננו, המרה מסוג זה מספקת תוצאות גרועות ולא מקצועיות. 

כיד ליצור ספר דיגיטלי בפורמט בר קריאה המתאים לאפליקציות הקריאה הקיימות בשוק, חשוב להכיר את התקנים הנוכחיים והעדכנים. ספרים דיגיטליים מצריכים הגדרות מיון וקטלוג. כל ספר דיגיטלי כולל בתוכו מידע הניתן לקריאה על ידי התוכנה המתאימה. המומחיות שלנו תעזור לכם בבניית קטלוגים אינטראקטיביים של ספרים דיגיטליים. סקאנבוק מייצרת ספרים דיגיטליים בפורמט PDF הניתן לקריאה על קוראי הספרים האלקטרוניים הנמכרים בשוק ועל כל הטאבלטים, כולל טאבלטים מבוססי אנדרואיד ומכשירי iPad . כך גם על מרבית הסמארטפונים המאפשרים התקנת תוכנה מתאימה לקריאת ספרים דיגיטליים.

לסריקת ספר לפורמט דיגיטלי או המרת קובץ לספר דיגיטלי
חייגו ל – 054-588-0060