פתרונות ניהול מסמכים וסריקת מסמכים


פתרונות ניהול מסמכים וסריקת מסמכים  

קיימות מספר גישות ניהול מסמכים. קיימת גישה הטוענת כי יש צורך בהקמת מאגר מידע ארגוני אחד כך שכל משתמש שקיבל את ההרשאה המתאימה, יוכל לגשת למסמכים, לצפות בהם ולבצע בהם שינויים, תוך שמירה על הגרסה של המסמכים המקוריים.    

גישה נוספת מאפשרת ליצור מערכת ניהול מסמכים המתאימה לצורך מסוים בלבד ולא מחייבת הקמת מערכת לניהול מסמכים לכלל הארגון. גישה שלישית דוגלת בהקמת מערכת ניהול למסמכים המשלבת בין שתי הגישות כך שכלל מסמכי הארגון יהיו מנוהלים במקום מרכזי ובנוסף קיימות מחיצות בהן מנוהלים מסמכים פרוייקטאלים כאלה ואחרים. 

חברה המעוניינת להתחיל לעבוד עם מערכת הניהול למסמכים, צריכה לחשוב על מספר דברים:

בכמה תתבטא התועלת לארגון? האם ההשקעה מוצדקת? האם ניתן להטמיע את המערכת בסביבה האנושית בארגון? האם מערכת חדשה לניהול מסמכים תכביד ותאט את עבודת המשתמשים או תייעל אותה? מה התהליכים והשיטות שעליה לנקוט כדי לשלב את המערכת בהצלחה? ושאלות נוספות.   

לאחר מכן עליה לבחור בתוכנה הנכונה והמתאימה לארגון. בהמשך עליה לתכנן את המסלול הנכון בו תשולב תוכנת ניהול מסמכים בארגון. יש צורך להחליט על ההיבט המחשובי של הטמעת תוכנה לניהול מסמכים במערכות המידע בארגון, כולל מחשבה על שרידות, אבטחת וגיבוי הנתונים במערכת.  

זקוק מיידית להצעת מחיר מדוקיומנטס?

חייג עכשיו 054-5880060

Comments are closed.