סריקת מסמכים תל אביב

סריקת תיקיות,סריקת תיקיות רפואיות 

הצטברו אצלכם עשרות אלפי מסכים ונגמר המקום לאכסן אותם? צריכים לקטלג את המסמכים שלכם ולתת להם שמות? רוצים לגבות את מסמכי המקור ולשמור עותק דיגיטלי של המסמכים שלכם? יש רק פתרון אחד – שירותי סריקת מסמכיםסקאנבוק מבית דוקיומנטס מתמחה במתן של מגוון שירותי סריקת מסמכים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, במהירות, באדיבות ובאיכות ללא תחרות. 

להזמנת שירות לסריקת מסמכים בתל אביב חייגו עכשיו: 054-588-0060 

שירות לסריקת מסמכים – למי זה מתאים?  

– לארגונים, מוסדות, חברות, עסקים ומשרדים מכל סוג הזקוקים לשמירה בפורמט דיגיטלי של המסמכים שלהם.

– לאלה הזקוקים לשליפה מהירה של החשבוניות, תעודות משלוח, טפסים והזמנות באופן דיגיטלי (במערכת ניהול מסמכים ממוחשב).

– לאלה הרוצים לפנות שטחי אכסון חשובים העמוסים במאות קלסרים.

– לאלה המעוניינים בחסכון של זמן ויעילות מול הלקוחות והספקים.  

סריקת מסמכים – כיצד עושים זאת? 

סריקת מסמכים היא פעולה ממוחשבת אשר מצלמת את המסמך המקורי ויוצרת קובץ דיגיטלי המציג את המקור בצורה מדוייקת. הפעולה יוצרת עותק דיגיטלי של המסמך, וכאשר שומרים אותו במחשב נותנים לו שם ייחודי המאפשר לשלוף אותו בקלות בכל נקודת זמן. את הקבצים הללו ניתן לשמור, לשלוח באמצעות הדואר האלקטרוני, לנהל בתוכנה לניהול מסמכים וארכיון ממוחשב, להמיר לפורמט בר עריכה כגון וורד ואקסל (באמצעות תוכנת OCR) ועוד. 

חשוב מאוד לבצע בקרת איכות תוך כדי הסריקה כדי לוודא שלא דילגנו על מסמכים או שלא עברו שני דפים יחד בתעלת הסריקה. מידי פעם אנחנו עוצרים את הסריקה ומשווים את הקבצים הסרוקים למסמכי המקור. סריקת מסמכים מאפשרת ליצור עותקים דיגיטליים המהווים גיבוי למסמכי המקור מכל אסון או נזק. חשוב לשמור את הקבצים הללו במספר מקומות המרוחקים זה מזה לצורך שיפור השרידות. 

סריקת מסמכים – מדוע זה חשוב? 

סריקת מסמכים מהווה כבר שנים דרך מקובלת לשמירה וקטלוג מסמכים המאפשרת חסכון של מקום במשרד ויכולת מצויינת להגן על מסמכי הארגון מפני נזק, אובדן, אסונות טבע ואובדן. סריקת מסמכים מקובלת כיום בכל הארגונים, המוסדות, הארגונים, העסקים והמשרדים.

כדי לבחור חברה שתסרוק את המסמכים שלכם עליכם להגדיר קודם את הצרכים שלכם. לדעת כמה מסמכים יש לכם לסרוק, מה אתם רוצים להשיג בעצם הסריקה, האם אתם רוצים לנהל את המסמכים בתוכנה לניהול מסמכים באופן ממוחשב, האם אתם רוצים שהסריקה תתבצע אצלכם או שניתן לשנע את המסמכים החוצה, האם לאחר הסריקה הראשונה תרצו להמשיך לבצע את הסריקה בעצמכם. 

שירותי סריקת מסמכים – מדוע דווקא אנחנו?

סקאנבוק מספק שירותי סריקת מסמכים מקצועיים לכל סוגי הלקוחות. בסקאנבוק עובדים אנשים בוגרים, מנוסים ואחראיים המכירים היטב את עבודתם ובקיאים בכל שלבי הסריקה. סקאנבוק תייעץ לכם (ללא כל התחייבות מצדכם) על הדרך הטובה ביותר לסרוק את המסמכים שלכם. ציוד הסריקה המקצועי שלנו הוא המילה האחרונה בתחום והוא מאפשר לנו לבצע סריקה איכותית של כל הניירת שלכם. 

סריקת מסמכים בבית הלקוח – מדוע זה כדאי?

קיימות מספר סיבות אשר מביאות לקוחות מסויימים להזמין שירותי סריקה באתר הלקוח. סריקת מסמכים המחייבת הגעה של צוות הסריקה, כולל ציוד מחשוב וסריקה מקצועיים, עולה יותר מאשר סריקה בלשכה שלנו, אולם התרומה שלה שווה כל שקל.

– סריקה באתר הלקוח מייתרת את הצורך בהוצאת המסמכים מחוץ למשרד ובכך להימנע מאובדן.

– סריקה בבית הלקוח מאפשרת אבטחת מידע מכסימלית. צוות הסריקה מגיע למשרד, ונמנע מלהוציא מסמכים חשובים ורגישית מחוץ למשרד.

– סריקה במשרד הלקוח מאפשרת נוחיות וגמישות. צוות הסריקה מגיע למשרד ומבצע כל משימה שהלקוח מבקש ללא תלות בכמות הסריקה.

– שירותי סריקה באתר הלקוח מאפשרים לצוות המשרד ללמוד את עבודת הסריקה ולהמשיך בעצמם את העבודה.

להזמנת שירותי סריקה חייגו עכשיו: 054-588-0060 

שירותי סריקה באתר הלקוח

Comments are closed.