כיצד ניהול מסמכים מסייע לרואי חשבון להיות פרודוקטיביים יותר

שירותי סריקה (סריקת מסמכים / סריקת ספרים / סריקת תמונות) בהוד השרון / ביתר עילית 
 
למרות שהרעיון של "משרד ללא נייר" נחזה עוד בשנות ה- 1980, כאשר מחשבי אישיים רק התחילו להיכנס למקומות העבודה, ניהול מסמכים באופן דיגיטלי טרם חדר לכל המגזרים בהם הוא יכול לשפר את הפרודוקטיביות ולחסוך בהוצאות המשרד. זה התחיל לפני שנים רבות בגופים ממשלתיים שהחלו לסרוק מסמכים שקיבלו מלקוחותיהם (שירותי הבריאות, מערכת המשפט, ביטוח לאומי ועוד) וממשיך כיום גם למרפאות, סוכנויות נסיעות, סוכני ביטוח, עורכי דין, חברות הייטק, חברות בתעשייה ולמעשה בכל המגזרים במשק, וכעת הגיע תורם של רואי החשבון לבוא לקדמת הבמה. 
גם רואי חשבון צריכים לדעת שניהול משרד ללא נייר מאפשר שליפת מסמכים מהירה מאוד המסייעת למשרד ליצור תקשורת דו כיוונית יעילה ומהירה עם לקוחותיהם וספקיהם.

סריקת מסמכים יכולה להיות דרך טובה כדי להבטיח שמסמכים חשובים יעשו את דרכם למקום המתאים ולא ילכו לאיבוד על שולחנו של מישהו. שירותי סריקה הניתנים על ידי סקאנבוק מסייעים לעסקים לעבוד בצורה מקוונת ודיגיטלית עם ארכיוני המסמכים העצומים שלהם ומאפשרים להם גישה קלה ובטוחה יותר למסמכים הרצויים. יחד עם זאת חשוב לוודא כי העובדים יתמידו בתהליך הסריקה היומיומי של החומר שתוכנן לכך ולא יפסיקו על דעת עצמם.

מומחים בתחום ניהול מסמכים קובעים באופן חד משמעי כי שימוש בסורקים משרדיים קטנים על שולחנות העובדים מאפשרים לארגון לקבל תאימות של כמעט 100 אחוז בין ארכיון מסמכי הנייר לארכיון המסמכים הדיגיטלי. אם אתה צריך עזרה לעבור למשרד ללא נייר, לבצע סריקת מסמכים ולהתחיל להשתמש במערכת לניהול מסמכים – צור קשר.

לפרטים נוספים והזמנת שירותי סריקה וניהול מסמכים חייגו עכשיו 054-588-0060

Comments are closed.